Waardering van HSK Eindhoven - Eindhoven op 25 november 2018

• Posttraumatische stressstoornissen

Na heel worstelen om hulp te zoeken begin dit  jaar hulp gezocht bij HSK Eindhoven. Complexe ptss is was er uit gekomen. Heel veel trauma's mee gemaakt. Ben zelf heel onzeker en ook met hulp en vertrouwen. Bij HSK Eindhoven bij een goeie psychologe terecht gekomen vertrouwen kunnen nemen en me hele goeie steun en hulp heeft gegeven . Ben 2x4 dagen intern geweest maar nog niet helemaal complexe ptss vrij.  Door alles is er veel meer bij gekomen in me hoofd en ook depressie er uit gekomen. Wou dat eerder me knop was om gezet maar dat is op het laatste moment gebeurd. 28-11-2018 ergens anders een intake gesprek vanwege me andere problemen en die kunnen me verder helpen. Ondanks nu al onzekerheid omdat ik opnieuw moet beginnen met hulp wil ik er voor 200% voor gaan. Ben haar heel dankbaar voor je goeie hulp steun en dat je geduld voor me hebt gehad voor een eigenwijze persoon waar pas laat de knop is om gedraaid en hoop dat die knop nu ook zo blijft. Ik raad de mensen aan die hulp zoeken HSK aan omdat ze alle tijd voor je nemen en je serieus nemen en je niet zomaar laten vallen. Zelf heb ik nog een lange weg te gaan maar ga daar kei hard voor vechten meer als 200% ondanks me tegenstrijdigheid. Heb alleen maar complimenten voor jullie hoe jullie met de mensen om gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.