Waardering van HSK Expertise Conversie - Woerden op 12 januari 2020

9.8
  • Neurologische aandoeningen

In november 2018 heb ik een storing in mijn hersenen gekregen. Na revalidatie in het ziekenhuis had mijn vriend informatie gevonden over HSK Woerden die behandelingen hebben voor conversie. Ik was eerst terughoudend en wist niet zo goed of ik dit moest gaan doen. Nadat ik in juni 2019 een intake had gehad, was ik al meer overtuigd. Toen ik 12 juli 2019 mijn eerste behandeling had, (op dat moment kon ik nog niet goed lopen en mijn rechterarm trilde enorm) gingen we bezig met zelfhypnose. Dit vond ik eerst spannend maar ik had meteen een goede klik met de therapeute en zij vertelde dat het een diepe ontspanningsoefening is. Na 1,5 uur behandeling ging ik naar huis en merkte ik al meteen iets verschil. Nu na 8 behandelingen en mijn laatste behandeling heb ik net gehad, kan ik normaal weer lopen en trilt mijn rechterarm niet meer. De goede gesprekken waren ook heel fijn Ik ben HSK Woerden heel erg dankbaar, door de combinatie therapie,fysiotherapie ben ik sterker en krachtiger teruggekomen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Expertise Conversie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.