Waardering van HSK Expertise Conversie - Woerden op 4 december 2019

  • 1
  • 1
  • 1
  • 7
  • 1
  • 6

Gemiddeld cijfer

2.8

Toelichting

Mijn afspraak voor intake werd op het laatste moment afgezegd. Mensen die hier werken moeten weten dat hun klanten spraakproblemen hebben, maar de medewerker aan de telefoon zei de hele tijd: ik versta u niet, ik versta u niet. Ze werkte ook niet mee om een nieuwe afspraak te maken toen ik aangaf dat dit moeilijk voor mij is. Wat ik het ergste vind is dat ik weer 3 weken op de volgende intake-afspraak moet wachten, en waarschijnlijk dus ook (veel) later met de behandeling begin.

Vindt u dit een nuttige waardering?   Ja

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Expertise Conversie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland