HSK Expertisecentrum Functionele Bewegingsstoornissen

zaterdag
Gesloten
zondag
Gesloten

Waardering van HSK Expertisecentrum Functionele Bewegingsstoornissen - Woerden op 3 december 2019

Mijn afspraak voor intake werd op het laatste moment afgezegd. Mensen die hier werken moeten weten dat hun klanten spraakproblemen hebben, maar de medewerker aan de telefoon zei de hele tijd: ik versta u niet, ik versta u niet. Ze werkte ook niet mee om een nieuwe afspraak te maken toen ik aangaf dat dit moeilijk voor mij is. Wat ik het ergste vind is dat ik weer 3 weken op de volgende intake-afspraak moet wachten, en waarschijnlijk dus ook (veel) later met de behandeling begin.

Reactie van/namens GGZ HSK Expertisecentrum Functionele Bewegingsstoornissen - Woerden

“Geachte heer/mevrouw,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent met hoe te woord gestaan bent door onze medewerkers. Uw ervaringen nemen wij serieus en zullen wij bespreken met onze collega’s. Wanneer ik verder iets voor u kan betekenen, dan kunt u contact met mij opnemen. Ik sta u graag te woord om te zoeken naar een passende oplossing.

Met vriendelijke groet,

T. Rebel
HSK”

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Expertisecentrum Functionele Bewegingsstoornissen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.