Waardering van HSK Expertise Conversie - Woerden op 21 januari 2019

• Stemmingsstoornissen

Na allerlei onderzoeken in het Deventer ziekenhuis en het Radboud ziekenhuis kwam er uit dat ik een conversiestoornis had. Mijn spraak is 3 jaar weggeweest en daar kon ik in het reguliere circuit niet aan geholpen worden. Totdat ik door een familielid met dezelfde klachten op HSK werd gewezen. En daar gebeurde het wonder. Lot Berkhout heeft mij na slechts 2! sessies weer laten praten! Ongelooflijk! Door hypnose therapie heb ik mijn blokkade in mijn hersens weer opgeheven en praat ik weer en heb ik bijna geen last meer van weg rakingen. Doordat de sessies ook opgenomen zijn voor thuis kan ik door middel van oefeningen mijn conversie onder controle houden. Ik ben Lot Berkhout eeuwig dankbaar! Ze was zo begripvol en meelevend. Dank je Lot!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Expertise Conversie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.