Waardering van HSK Groningen - Groningen op 28 februari 2019

7.0
  • Angststoornissen

Ondanks dat het een instelling is waar je naar toe moet, voelt het niet zo. Ik vond het jammer dat er geen receptioniste of iemand bij een balie zat en dat je maar gewoon zo plaats moest nemen. Daarentegen heb ik wel altijd het gevoel gehad dat ik ben gehoord. Ik had een specifieke angstklacht en ondanks dat het een vage klacht blijft, heb ik het uiteindelijk om kunnen toveren naar een iets positiefs. Waar je door sommige mensen met een gek oog wordt aangekeken, had ik het gevoel dat ik hier serieus werd genomen wat voor mij heel belangrijk was. Daarnaast als ik iets anders kwijt wilde werd dit ook goed opgevat en hij dacht met me mee, dat wanneer ik een week de angst niet kon ondergaan (doordat ik niet op die plek kwam) we de afspraak afzegden en dan de week erna naar gingen kijken!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Groningen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.