Waardering van HSK Groningen - Groningen op 1 juni 2016

4.7
  • Depressie

rommelig systeem (kon ineens geen afspraak meer maken bij vrouw die ik vertrouwde), ik voelde me niet gehoord, niet de juiste toon voor mij.

Reactie van/namens GGZ HSK Groningen - Groningen

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft niet tevreden te zijn over de gang van zaken bij HSK Groningen.
Wij stellen uw reactie zeer op prijs en vinden het spijtig dat het zo gelopen is. Wij hebben geprobeerd om via de redactie in contact met u te komen, maar hebben helaas vernomen dat u geen verder contact wenst. Wij zouden u graag zo goed
mogelijk van dienst zijn, maar kunnen helaas geen verdere actie ondernemen zolang we niet weten om wie het gaat. Wij hechten veel waarde aan een goede relatie met onze cliënten en willen graag uw vertrouwen herwinnen. Wellicht dat u alsnog contact met ons wilt opnemen zodat we iets kunnen doen met uw feedback.

We zien uw reactie graag tegemoet .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Groningen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.