Waardering van HSK Heerlen - Heerlen op 19 oktober 2019

5.8
  • Angststoornissen

ik kon redelijk snel terecht. dat was prettig. na de eerste sessie (intake) 1,5 uur mijn hebben en houden te hebben besproken, werd mij gezegd dat de aanwezige behandelaar niet mijn toekomstige behandelaar zou zijn, omdat zij volgeboekt zat. vervolgens kreeg ik een 2e controlegesprek. daar werd alles dunnetjes overgedaan, overigens wel prettig. e.e.a. was ook goed op papier gekomen maar de conclusie was: wij kunnen (of willen) je niet helpen. zoek maar iemand anders. terwijl het zo dramatisch allemaal niet is. misschien ben ik dan geen standaardgeval. dan voel je je wel in de steek gelaten. vooral als je dan ziet dat er 490 euro gedeclareerd is voor 2 uurtjes werk. de locatie was aftands en afstandelijk. beetje viezig.

Reactie van/namens GGZ HSK Heerlen - Heerlen

Dank u wel voor uw terugkoppeling. Uit uw waardering maak ik op dat onze dienstverlening bij uw intake niet het resultaat heeft opgeleverd waarop u had gehoopt, wat ik natuurlijk betreur. Wij zetten tijdens een intake uw belang voorop en proberen zo goed mogelijk in te schatten of wij u adequaat kunnen helpen met de middelen die ons ter beschikking staan. Vaak is dit het geval, soms geven wij echter een ander advies dan behandeling bij HSK, omdat wij inschatten dat u hier op lange termijn het meeste aan zult hebben. U bent van harte welkom contact met mij op te nemen om telefonisch van gedachten te wisselen. Mijn naam is Robin Driessen en u kunt mij bereiken via het algemene nummer van HSK.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Heerlen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.