HSK Hengelo

woensdag
donderdag

Waardering van HSK Hengelo - Hengelo op 18 januari 2021

Paniekstoornissen

Ik ben bij HSK terecht gekomen nadat ik last kreeg van paniekaanvallen en somberheidsklachten. Door de slechte ervaringen van bekenden met psychologen in het algemeen was mijn beeld van de GGZ niet al te positief. Mede hierdoor was ik in het begin erg huiverig om contact te zoeken met een psycholoog. Uiteindelijk heb ik toch de stap gemaakt en contact gezocht met HSK. Aanvankelijk hoopte ik dat ze mij handvaten konden geven om beter om te gaan met mijn klachten, maar ik had niet het idee dat ik volledig van mijn klachten af kon komen. Ik hoopte slechts het zogezegde “laaghangende fruit” te kunnen plukken. Mijn behandelaar was echter zeer vriendelijk, begripvol, praktisch en bood echt een luisterend oor. De sessies waren serieus van aard maar voelden tegelijkertijd informeel. Hierdoor waren de sessies erg prettig en ervaarde ik mijn behandeling niet als een last of iets waar ik tegen opkeek. Inmiddels ben ik een kleine 9 maand verder en kan ik zeggen dat ik vrijwel klachtenvrij ben!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Hengelo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.