HSK Leiden

maandag
dinsdag

Waardering van HSK Leiden - Leiden op 9 september 2020

Posttraumatische stressstoornissen

Na doorverwijzing kon ik snel terecht bij hsk. Ik was sceptisch en had geen fijne werkrelatie met een vorige therapeut (niet van hsk). De psycholoog van HSK nam deze twijfel direct weg doordat zij professioneel, empatisch en eerlijk is. Tijdens de behandelingen heb ik het gevoel gehad dat ik veel in te brengen had en dat we samen gekeken hebben naar wat het beste voor mij is. De doelen die wij vooraf gesteld hebben zijn voltooid. Ik voelde mij veilig en gesteund tijdens mijn traject. Daarbij voelde ik mij ook gestimuleerd om vrijwel dagelijks de geadviseerde oefeningen toe te passen. HSK werkt met vragenlijsten, ik vond dit erg fijn omdat je hierdoor de progressie kan volgen. Ook was het geruststellend dat tijdens de laatste sessie benadrukt werd dat ik altijd nog contact op mag nemen mocht ik advies nodig hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Leiden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.