HSK Oss

zondag
Gesloten

Waardering van HSK Oss - Oss op 9 juni 2017

Paniekstoornissen

"Ik ben echt super enthousiast over de behandeling bij HSK. In het begin stond ik er een beetje sceptisch tegen over en had er niet zo veel vertrouwen in. Ik had een jonge psycholoog en was bang dat er een standaard programma werd afgewerkt.Wat totaal niet zo was. Ik had een hele fijne en lieve psycholoog (Renee Isken), die naar je verhaal luisterde en je ook meteen hielp als je ergens tegen aan liep en die je niet als een nummer zag maar echt als persoon. Die je ook tegen sprak of streng moest zijn als je bv niet je huiswerk o.i.d. had gedaan. Wat zeer waardevol is voor een goed eindresultaat. Ik ben al eerder bij een psycholoog onder behandeling geweest voor deze klachten. Wat niet had geholpen. Bij HSK ben ik samen met Renee aan de slag om het probleem bij de wortel aan te pakken. Het was niet altijd makkelijk maar wat een steun heb ik ervaren van Renee, zonder haar was het mij allemaal niet gelukt. Ik zo ontzettend veel geleerd. Ik zou willen dat ik dat allemaal eerder had geweten. Ik ben nu klachten vrij maar mochten ze terug komen dan heb ik zoveel handvatten mee gekregen dat ik er zelf weer mee aan de slag kan. Ik beveel HSK dan ook echt aan iedereen aan. "

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Oss? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.