Waardering van HSK Tilburg - Tilburg op 23 november 2019

9.5

HSK heeft me ontzettend goed geholpen. Een hele goede opbouw tijdens de sessies, die veel inzichten brachten en veel handvaten gaven waardoor ik stap voor stap op de gewenste weg kwam en waarmee ik ook na de behandelperiode nog verder kan. Alles is keurig geregeld; van het maken van afspraken tot het persoonlijk portaal, waar je je huiswerk, documenten, afspraken e.d. op een rijtje terug kan vinden. Last but not least ben ik mijn behandelaar, Bas de Bok, heel dankbaar voor zijn deskundige begeleiding en luisterend oor. Ik heb me daardoor gehoord, begrepen en op mijn gemak gevoeld en dat heeft me enorm geholpen.

Reactie van/namens GGZ HSK Tilburg - Tilburg

Beste mevrouw/meneer,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij HSK. De door u geschetste werkwijze is kenmerkend voor hoe wij mensen graag van diens zijn; gestructureerd, met aandacht voor u als mens en deskundig, met behandeling volgens de laatste inzichten. Fijn om te horen dat wij als HSK, en Bas in het bijzonder, u hierin goed hebben kunnen helpen.

Vriendelijke groet,

Antoine Verbruggen
Regiomanager

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Tilburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.