Waardering van HSK Utrecht Leidsche Rijn - Utrecht op 1 november 2018

3.2
  • Depressie

Er zijn meerdere redenen waarom het mij bij HSK niet bevallen is. Ik kwam er terecht door mijn bedrijfsarts maar later bleek dat HSK vertrouwelijke informatie met betrekking tot mijn case met de bedrijfsarts deelde zonder mijn toestemming! Tweede reden was de behandeling zelf; de betreffende psycholoog verwachtte dat Ik met een plan van aanpak kwam in plaats van hij. Hij stelde EMDR voor ondanks dat ik aangaf dat ik geen traumatische ervaring in de klassieke zin van het woord had gehad. Ik heb het maar afgekapt na 2 behandelingen.

Reactie van/namens GGZ HSK Utrecht Leidsche Rijn - Utrecht

Beste heer/mevrouw:

Het spijt mij te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Daarnaast geeft u aan dat vertrouwelijke informatie zonder uw toestemming gedeeld is met een verwijzer. Graag kom ik met u in contact om uw ervaring te bespreken, zodat wij passende maatregelen kunnen nemen.

Met vriendelijke groet, Teunis Rebel, HSK

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Utrecht Leidsche Rijn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.