HSK Utrecht Leidsche Rijn

zondag
Gesloten

Waardering van HSK Utrecht Leidsche Rijn - Utrecht op 10 mei 2019

Angststoornissen

Het liep vanaf het eerste moment al de mist in, ik kreeg een intake gesprek met iemand die zodra ik begon te huilen over ging op een ander onderwerp en amper de diepte in wilde. Tevens werd ik gelijk in het hokje 'angststoornis' geplaatst terwijl ik naar mijn idee meer last had van depressieve klachten. Meerdere malen totaal niet geluisterd naar mijn eigen inbreng, en vervolgens na een klacht mail is er nooit meer contact met mij opgenomen. Dit was de eerste psycholoog waar ik terecht kwam en nu ik mijn behandeltraject bij een andere psycholoog heb afgerond zie ik in hoe slecht ik daar ben behandeld. Erg sterk de indruk dat je daar in een standaard protocol terechtkomt en de algehele motivatie een verdienmodel is. Ik raad HSK ten zeerste af.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Utrecht Leidsche Rijn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.