Waardering van HSK Utrecht - Utrecht op 28 juni 2019

3.8
  • Burn-out

Let op: Mijn cijfer valt veel iets hooger uit omdat bij deze website zaken als afspraken, omgang en accomodatie mee tellen. Ze verdienen een 2 voor hun praktijken en behandeling.In werkelijkheid wil ik iedereen waarschuwen om niet bij HSK een burnout behandeling af te nemen, dit is geen eenmalige ervaring maar een structureel probleem in hun werkwijzen en interne kennis. Laat ook je niet bij HSK onderzoeken als een bedrijfsarts je door verwijst, er zijn specifiekere testen zoals een biofeedbackmeting welke HSK niet toe past in hun onderzoek waardoor je generiekere uitkomsten krijgt. HSK is namelijk niet bekend met een burnout en denken dat het gaat om psychisch vastlopen. Ze geven daarom vrijwel geen tot verkeerd advies, alle sessies zijn een gestandardiseerd huiswerk plan met enkel basale uitleg. Ze zullen het echte probleem dus niet gaan aanpakken maar praten je overige psychische aandoeningen aan om vervolgens van je af te komen indien je niet mee gaat in hun standaard methode en echte vragen gaat stellen over je situatie.Ze kwamen bij mij wel integer over en hebben verder begrip voor je, maar hun methodes zijn achterhaald en als team zijn ze onkundig. Mijn begeleider heeft mijn symptomen namelijk intern besproken en de misdiagnose werdt intern gedeeld en is dus geen uitzondering.Gevolg? Jaar lang gevecht met de bedrijfsarts die dit met beide handen aanpakte om mijn ziekte  beeld te ontkennen. Dus alsjeblieft doe dit niet want zij begrijpen niet dat het om een fysieke uitputting gaat en pakken daardoor de onderliggende fysieke oorzaak niet aan waardoor bij een echte burnout de mentale klachten niet af zullen nemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.