HSK Woerden

Gesloten
maandag
dinsdag

Waardering van HSK Woerden - Woerden op 6 december 2021

Er werd een standaard programma afgedraaid waardoor het soms leek het of ik naar een bandje zat te luisteren. Uiteindelijk heeft de behandeling me verder gebracht dan ik verwacht had en ben ik weer volledig aan het werk. Daar ben ik dankbaar voor. Voor de puntjes op de i ga ik in het nieuwe jaar naar een andere psycholoog.

Reactie van/namens GGZ HSK Woerden - Woerden

Bedankt voor uw reactie! Wat vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent met onze behandeling. Ik kom graag met u in contact om het verder over uw feedback te hebben, zodat wij dit kunnen gebruiken om onze service te verbeteren. En wat fijn om te lezen dat het u gelukt is om weer volledig aan het werk te gaan.

Met vriendelijke groet,

Leandra Christiaans

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Woerden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.