HSK Zoetermeer

maandag
dinsdag

Waardering van HSK Zoetermeer - Zoetermeer op 17 september 2019

Psychische problemen

Hsk zoetermeer heeft totaal geen nazorg op het moment als ze zelf na een half jaar behandelen voor een angststoornis zoon doorverwijzen naar een instelling die we mogen hopen dat wel te kunnen.Met een wachttijd van 5 maanden.Zonder verdere tussenhulp en nazorg van HSK moet je dan hopen dat ik mijn zoon stabiel kan houden.De behandeling heeft veel geld gekost voor de zorgverzekering die ons met spoed daar geplaatst heeft en zij nu komen met ja maar we mogen niet verder behandelen of nazorg verlenen gaat er bij ons niet in.Wij twijfelen of geld nu belangrijker is of het welzijn van mijn zoon. Jammer!

Reactie van/namens GGZ HSK Zoetermeer - Zoetermeer

Beste mevrouw/ heer, Dank voor uw feedback. Het spijt mij te lezen dat u zich met betrekking tot uw zoon niet goed geholpen voelt. Ik trek me dat bijzonder aan. Juist omdat we onze cliënten altijd voorop stellen en dagelijks samenwerken aan een zo goed mogelijk resultaat. Graag kom ik dan ook met u in contact om uw ervaring te bespreken, hiervan te leren en met u te kijken naar een oplossing. U moet namelijk altijd kunnen rekenen op onze aandacht en betrokkenheid. Hartelijke groet, Valerie Kuiper Regiomanager HSK Den Haag 088-1155835

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HSK Zoetermeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.