Waardering van Indigo in Arnhem, locatie Wagnerlaan - Arnhem op 9 januari 2017

9.2
  • Stemmingsstoornissen

Behandelaar Geeske Aarntzen. Aan de begin van de behandeling was ik vrij onzeker wat ik zou kunnen verwachten. Maar door de behandeling heb ik geleerd dat mijn manier van denken eigenlijk heel aangepast moest worden. Of door simpele vragen te stellen aan mijzelf zoals, heeft het nut als ik vandaag thuis blijf? Ik heb geleerd op de langere termijn te denken.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Arnhem, locatie Wagnerlaan - Arnhem

geplaatst op 25 januari 2017

Beste heer/mevrouw,

Dank voor uw openhartige reactie en mooie waardering! Fijn dat u samen met Geeske een goede manier hebt gevonden om uw psychische klachten aan te pakken. We sturen uw reactie naar hem door. Mocht u nog tips hebben ter verbetering van onze zorg, dan horen we dit graag van u. U kunt hiervoor mailen naar post@indigoservice.org.

Hartelijke groet,

Ernst de Jong
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Arnhem, locatie Wagnerlaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.