Waardering van Indigo in Arnhem, locatie Wagnerlaan - Arnhem op 12 maart 2019

9.3
  • Angststoornissen

De behandeling bij Indigo vond ik persoonlijk erg prettig. In de gesprekken werd er erg gefocust op de toekomst. Er werd gekeken naar welk patroon ik vertoonde en in welke settingen mijn probleem zich voordeed en wanneer het mij belemmerde. Verder werd er veel aandacht besteed aan wat kan ik al en hoe kan ik deze vaardigheden inzetten om het probleem aan te pakken. Er wordt naar je geluisterd en de sessies worden op jouw wensen aangepast. Er wordt gekeken naar waar jij behoefte aan hebt op dat moment. De doelen worden tussendoor regelmatig geëvalueerd en met jou afgestemd. Al met al, zeker een aanrader.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Arnhem, locatie Wagnerlaan - Arnhem

geplaatst op 13 mei 2019

Beste heer/mevrouw,

Dank voor uw openhartige reactie en mooie waardering! Fijn dat u samen met uw behandelaar een goede manier hebt gevonden om uw psychische klachten aan te pakken. We sturen uw reactie door. Mocht u nog tips hebben ter verbetering van onze zorg, dan horen we dit graag van u. U kunt ons hiervoor bellen: 088 463 44 66 of mailen post@indigoservice.org

Hartelijke groet,

Ernst de Jong
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Arnhem, locatie Wagnerlaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.