Waardering van Indigo in Arnhem, locatie Wagnerlaan - Arnhem op 8 juli 2018

8.5
  • Angststoornissen

Door Geeske Aarntzen ben ik op hele prettige en professionele wijze geholpen bij mijn mentale worsteling die ontstond n.a.v. langdurige ziekte. Zij wist mijn gedachten goed te relativeren en situaties zo te bespreken dat ik ze zelf ook weer in een ander kader kon gaan zien. Ik voelde me serieus genomen en op een gelijkwaardige manier behandeld. Dat was heel erg prettig en heeft me enorm gesteund richting fysiek en mentaal herstel!

Reactie van/namens Psycholoog Aarntzen, G.H.M. - Arnhem

Beste heer/mevrouw,

Dank voor uw openhartige reactie en mooie waardering! Fijn dat u samen met Geeske een goede manier hebt gevonden om uw psychische klachten aan te pakken. We sturen uw reactie naar haar door. Mocht u nog tips hebben ter verbetering van onze zorg, dan horen we dit graag van u. U kunt ons hiervoor bellen: 088 463 44 66 of mailen post@indigoservice.org

Hartelijke groet,

Ernst de Jong
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Arnhem, locatie Wagnerlaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.