Pro Persona Connect in Arnhem, locatie Wagnerlaan

GGZ

Wagnerlaan 2 6815 AG Arnhem
Deze locatie is onderdeel van Pro Persona, Geestelijke gezondheidszorg

Waardering van Pro Persona Connect in Arnhem, locatie Wagnerlaan - Arnhem op 2 mei 2019

Depressie

Naar mijn idee heeft mijn behandelaar duidelijk en aandachtig met mij gesproken en altijd oplossingen bedacht voor alle soorten what-if scenarios.Dit vind ik niet alleen prettig, het steld me ook gerust dat er iemand op zo'n aandachtige manier met me om gaat.

Reactie van/namens GGZ Pro Persona Connect in Arnhem, locatie Wagnerlaan - Arnhem

Beste heer/mevrouw,

Dank voor uw positieve waardering! Daar zijn wij natuurlijk erg blij mee. Heeft u nog tips of opmerkingen rondom onze zorg, laat het ons gerust weten. Stuur hiervoor een mail naar post@indigoservice.org. Zo kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.

Hartelijke groet,

Ernst de Jong
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona Connect in Arnhem, locatie Wagnerlaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.