Pro Persona Connect in Arnhem, locatie Wagnerlaan

GGZ

Wagnerlaan 2 6815 AG Arnhem
Deze locatie is onderdeel van Pro Persona, Geestelijke gezondheidszorg

Waardering van Pro Persona Connect in Arnhem, locatie Wagnerlaan - Arnhem op 9 januari 2018

Psychische problemen

Zeer vriendelijke behandelaars, luisteren goed en geven goede adviezen. Je voelt je echt serieus genomen door deze mensen en je hebt echt het gevoel dat je vooruitgang boekt.

Reactie van/namens GGZ Pro Persona Connect in Arnhem, locatie Wagnerlaan - Arnhem

Beste heer/mevrouw,

Dank voor uw positieve waardering! Daar zijn wij natuurlijk erg blij mee. Wat fijn om te horen dat uw (zeer vriendelijke) behandelaren goed luisteren en goede adviezen geven. Heeft u nog tips of opmerkingen rondom onze zorg, laat het ons gerust weten. Stuur hiervoor een mail naar post@indigoservice.org. Zo kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.

Hartelijke groet,
Arne van Buel
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona Connect in Arnhem, locatie Wagnerlaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.