Waardering van Indigo in Assendelft, locatie Kaaikhof - Assendelft op 6 februari 2019

4.8
  • Depressie

Afspraak gemaakt hulpverlener was vergeten erg rottig. Bij laatste ontmoeting zouden er 2 hulpverleners mij een advies geven. Helaas was ze 10 min te laat. Voor haar bijna geen tijd om met haar collega bij te praten. Eindadvies was dan ook teleurstellend. Moest zelf hulpverlener vertellen wat er aan de hand was. Kreeg ook geen advies. Maar kreeg de vraag of ik misschien nog een oplossing zag. Jammer dat ik daar juist voor was binnengekomen. Gr.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Assendelft, locatie Kaaikhof - Assendelft

Het spijt ons te lezen dat u teleurgesteld bent over het verloop van de behandeling en het eindadvies. Wanneer u hierover nog met ons in gesprek wil, staan wij hier graag voor open. U kunt dan contact opnemen via https://www.indigowest.nl/over-indigo/contact-opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Assendelft, locatie Kaaikhof ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.