Waardering van Indigo in Den Haag, locatie Lijnbaan - Den Haag op 19 december 2016

8.7
  • Psychische problemen

Ik heb hele positieve ervaringen met Indigo! De psychologe Ingrid Betten heeft mij heel goed kunnen helpen, ze is to the point en concreet en kent veel hulptechnieken zoals EMDR en de vier vragen die je leven veranderen van Byron Katie.De psychiater, Simone Kemps is heel vakkundig en concreet. De medewerkers van het secretariaat zijn heel vriendelijk en hulpvaardig.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Den Haag, locatie Lijnbaan - Den Haag

Beste heer/mevrouw,
Dank voor uw positieve waardering! Daar zijn wij natuurlijk erg blij mee. Heeft u nog tips of opmerkingen rondom onze zorg, laat het ons gerust weten. Stuur hiervoor een mail naar post@indigoservice.org. Zo kunnen wij onze zorg blijven verbeteren. Hartelijke groet,

Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Den Haag, locatie Lijnbaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.