Waardering van Indigo in Den Haag, locatie Lijnbaan - Den Haag op 31 januari 2017

8.2
  • Psychische problemen

Ik kreeg goede psychische hulp bij het verwerken van een traumatische ervaring.  Niet alleen door erover te praten, maar ik kreeg ook praktische tips.Mw Heskes heeft een opmerkelijk goed geheugen, ook wat betreft kleine details. Ze zal ongetwijfeld goede gespreksverslagen maken, maar naar mijn idee is het meer dan dat.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Den Haag, locatie Lijnbaan - Den Haag

Beste heer/mevrouw,
Wat fijn dat u de moeite genomen heeft een waardering achter te laten voor mevr. Heskes! Daar zijn wij natuurlijk erg blij mee. Heeft u nog tips of opmerkingen rondom onze zorg, laat het ons gerust weten. Stuur hiervoor een mail naar post@indigoservice.org. Zo kunnen wij onze zorg blijven verbeteren. Hartelijke groet,

Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Den Haag, locatie Lijnbaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.