Indigo in Den Haag, locatie Lijnbaan

GGZ

Lijnbaan 4 2512 VA Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Indigo

Waardering van Indigo in Den Haag, locatie Lijnbaan - Den Haag op 18 maart 2021

Tijdens de intake werd goed geluisterd. En werd het goed in kaart gebracht. De behandelingen verliepen prima. Er was respect, ruimte, vertrouwen. Hierna ben ik terecht gekomen voor een gesprek met de psychiater. Na het gesprek met de psychiater verliepen de gesprekken verder met mijn behandelaarster. Alles wat ik als positief ervaarde was ineens weg. Wat was het omslagpunt? Nu stagneert mijn behandeling en is mijn vertrouwen weg. Ik vind dit ontzettend jammer omdat ik zeker vooruit gang zag in mijn behandeling. Blij dat je kan zijn dat je op juiste plek terecht bent gekomen stoort als een kaartenhuis in elkaar.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Den Haag, locatie Lijnbaan - Den Haag

Dank u voor uw beoordeling op Zorgkaart Nederland. Wat enorm spijtig om te lezen dat uw behandeling niet naar tevredenheid is verlopen. Wij gaan hierover graag met u in gesprek, natuurlijk alleen als u die ook wilt.
Als dit zo is kunt u via de volgende link reageren. Vraag, suggestie, klacht of compliment - Parnassia

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Den Haag, locatie Lijnbaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.