Waardering van Indigo in Den Haag, locatie Zonneoord - Den Haag op 9 mei 2018

6.8
  • Psychische problemen

Ik heb er twee gehad en ik vond dat ze makkelijk deden het leek wel of ze alles wat ze vertelden zo uit een boekje kwam vond het niet prettig. Ik had een probleem en dan was het, schrijf een brief of neem een gsm mee dan gaan we alles opnemen en dan gaan we er naar luisteren. Ik vindt dat het dan alleen maar erger wordt om dat te doen, ik heb het ook niet gedaan ik wil er juist van af maar als ik daar vandaan kwam was ik echt 3 dagen echt van slag dat hoef van mij niet,ik kan het nog steeds niet verwerken de dood van mijn zus, heb het nog elke dag heel moeilijk.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Den Haag, locatie Zonneoord - Den Haag

Beste heer/mevrouw,

Wat fijn dat u de moeite genomen heeft een waardering achter te laten! Daar zijn wij natuurlijk erg blij mee. Het is wel jammer om te horen dat de behandeling weinig effect heeft gehad. Graag horen wij dan ook van u over uw ervaring dus heeft u nog tips of opmerkingen rondom onze zorg, laat het ons gerust weten. Stuur hiervoor een mail naar post@indigoservice.org. Zo kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.

Hartelijke groet,
Arne van Buel
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Den Haag, locatie Zonneoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.