Waardering van Indigo in Dordrecht, locatie Hellingen - Dordrecht op 2 oktober 2018

• Burn-out

Heel fijne gesprekken gehad met Elske Voorwinden. Af en toe schoof ook dhr Bobben aan bij de gesprekken. Behandeling was een combinatie van gesprekken en een mindfullness cursus onder begeleiding van Natasja Kleinjan. Heb net het traject afgerond en heb het gevoel dat ik het leven met zijn ups en downs weer aankan dankzij de hulp van deze fijne, lieve,zorgzame en meelevende groep behandelaars.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Dordrecht, locatie Hellingen - Dordrecht

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie waardering! We sturen uw reactie door naar uw behandelaar. Mocht u nog opmerkingen of tips hebben ten behoeve van onze zorgverlening, dan horen we dit graag van u. U kunt ons hiervoor mailen: post@indigoservice.org of bellen: 088 463 44 66. Op deze manier kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.

Hartelijke groet,

Ernst de Jong
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Dordrecht, locatie Hellingen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.