Waardering van Indigo in Dordrecht, locatie Hellingen - Dordrecht op 1 november 2018

9.5
  • Burn-out

Ik werd door de huisarts aangemeld, kreeg binnen twee weken bericht om een afspraak te maken. Binnen twee weken kon ik terecht bij een psycholoog. Anke van de Water heeft mij heel goed op weg geholpen. Voelde me begrepen en zij heeft mij ook laten inzien waar het probleem zat. Zij heeft mij goede tips gegeven om ermee om te gaan.Ben heel blij dat ik haar heb getroffen.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Dordrecht, locatie Hellingen - Dordrecht

Beste heer/mevrouw,

Dank voor uw openhartige reactie en mooie waardering! Fijn dat u samen met Anke een goede manier hebt gevonden om uw psychische klachten aan te pakken. We sturen uw reactie naar hem door. Mocht u nog tips hebben ter verbetering van onze zorg, dan horen we dit graag van u. U kunt ons hiervoor bellen: 088 463 44 66 of mailen post@indigoservice.org

Hartelijke groet,

Ernst de Jong
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Dordrecht, locatie Hellingen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.