Waardering van Indigo in Ede, Eerstelijnscentrum Beatrixpark - Ede op 24 augustus 2016

• Psychische problemen

Voor mijn gevoel was het de eerste persoon die echt naar me luisterde en me duidelijk maakte dat de dingen die me overkomen zijn niet mijn fout waren. Terwijl ik tot nu toe alleen maar te horen kreeg dat ik me moet veranderen. Hierdoor heb ik me afgesloten voor de buitenwereld. Iedereen weet het beter! Terwijl de psychologe me heeft meegegeven dat ik me moet focussen wat voor mij het beste is.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Ede, Eerstelijnscentrum Beatrixpark - Ede

Beste heer/mevrouw,
Dank voor uw openhartige reactie en mooie waardering! Fijn dat u zich goed geholpen voelt. Daar doen we het natuurlijk voor! Mocht u nog tips hebben ter verbetering van onze zorg, dan horen we dit graag van u. U kunt ons hiervoor bellen: 088 463 44 66 of mailen post@indigoservice.org
Hartelijke groet, Lidwien van der Linden
Indigo Service Organisatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Ede, Eerstelijnscentrum Beatrixpark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.