8.7

Telefoon 088-3571900
Locatie Deze locatie is onderdeel van Indigo

• 8.0

16 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Indigo, is perfect in de behandeling maar ook afhankelijk van de ontwikkeling van patiënt. Desalniettemin gaan ze voor het beste.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Hoogvliet - Hoogvliet

Hartelijk dank voor uw positieve waardering, fijn dat u tevreden bent over de behandeling bij Indigo.

• 9.7

14 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Hele fijne psycholoog, juiste behandelingen, ik ben vanuit een diep dal weer een gelukkig mens geworden.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Hoogvliet - Hoogvliet

Hartelijk bedankt dat u deze beoordeling geplaatst heeft. Fijn te horen dat u zo tevreden bent over de behandeling bij Indigo!

30 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Goed luisterend en meedenken. Soms confronterend (op een goede manier). Heeft me geholpen om verder op te klauteren.

• 8.2

8 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Reactie van/namens GGZ Indigo in Hoogvliet - Hoogvliet

Hartelijk dank voor uw beoordeling op Zorgkaart. Fijn dat u tevreden bent.

• 9.0

18 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden

Reactie van/namens GGZ Indigo in Hoogvliet - Hoogvliet

Wat fijn te lezen dat u zo tevreden bent, hartelijk dank hiervoor.

• 8.8

11 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb een goede ervaring gehad. Er werd goed geluisterd naar mijn problemen en klachten. Ook werd er goed advies gegeven en heeft het me zeker geholpen.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Hoogvliet - Hoogvliet

Dankuwel voor uw waardering en vriendelijke woorden. We zijn heel blij te lezen dat de behandeling u geholpen heeft.

7 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Bedankt voor uw reactie op Zorgkaart Nederland

• 9.0

7 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vond het gewoon allemaal perfect gaan en had ook een hele goede hulpverlener en werd ook rekening met mij gehouden..Vond het gebouw wat minder maar dat doet er verder eigenlijk niet toe..

Reactie van/namens GGZ Indigo in Hoogvliet - Hoogvliet

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback op Zorgkaart Nederland. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.

• 8.3

8 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Over het algemeen goed

Reactie van/namens GGZ Indigo in Hoogvliet - Hoogvliet

Dank voor uw positieve waardering en fijn dat u de moeite heeft genomen deze waardering te plaatsen.

• 9.2

5 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Je word met alle liefde geholpen! Dat is erg fijn!

Reactie van/namens GGZ Indigo in Hoogvliet - Hoogvliet

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw behandeling bij Indigo. Hartelijk dank!

• 9.7

23 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ben in 6 maanden tijd een kompleet ander mens geworden. Ada bedankt

Reactie van/namens GGZ Indigo in Hoogvliet - Hoogvliet

Hartelijk dank voor uw waardering en goed om te horen dat u zo ver bent gekomen in 6 maanden tijd.

• 1 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Je wordt goed geholpen. Altijd optijd.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Hoogvliet - Hoogvliet

Fijn om te horen dat u tevreden bent, dank u wel voor uw reactie op Zorgkaart Nederland.

• 8.5

9 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb de ervaring voor mij als zeer positief ervaren de woede die ik ervoer voordat ik aan de sessie begon is afgenomen in de zin van dat ik mij kan beheersen bij aanschouwing van naar aanleiding...

Reactie van/namens GGZ Indigo in Hoogvliet - Hoogvliet

Fijn om te lezen dat u een positieve ervaring heeft met Indigo Hoogvliet. Dank voor het delen hiervan op Zorgkaart Nederland.

• 7.5

4 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De behandelaar heeft alles in werking gezet om mij af te helpen van mijn straatvrees tgv de burn-out. Tot op dit moment heb ik er moeite mee deze op te volgen, mede omdat ik iedere dag moe ben.Ik...

Reactie van/namens GGZ Indigo in Hoogvliet - Hoogvliet

Dank u wel voor uw positieve waardering over uw behandelaar. Het gaat langzaam maar zeker de goede kant op.

27 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Is een heel fijne mw waar ik door behandeld word. Kan goed met haar praten.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Hoogvliet - Hoogvliet

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn om te horen dat u tevreden bent over uw behandelaar.

• 6.7

10 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Dank u voor uw reactie.

• 25 maart 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben via de huisarts in contact gekomen met Indigo. Niets anders dan lof voor deze orgsnisatie. Zowel het afsprakenbureau als mijn behandelaar waren zeer proffesioneel. Ik had geen idee hoe men mij...

Reactie van/namens GGZ Indigo in Hoogvliet - Hoogvliet

Beste heer/mevrouw, Erg fijn om te horen dat uw behandeling zo goed aansluit. We zijn blij om dit terug te zien in de waardering....