Waardering van Indigo in Nieuwegein, locatie Gezondheidscentrum De Schans - Nieuwegein op 19 december 2016

7.5
  • Psychische problemen

A. Spitsbaard is erg fijn om mee te praten. Je hebt niet het gevoel dat je naar een sessie gaat, maar meer dat je je zorgen met een vriendin deelt. Hierdoor heb ik geen tegenzin om te gaan, wat bij andere hulpverleners vaak wel het geval was. Ze geeft ook goede adviezen.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Nieuwegein, locatie Gezondheidscentrum De Schans - Nieuwegein

Beste heer/mevrouw,
Dank voor uw positieve waardering! Daar zijn wij natuurlijk erg blij mee. Heeft u nog tips of opmerkingen rondom onze zorg, laat het ons gerust weten. Stuur hiervoor een mail naar post@indigoservice.org. Zo kunnen wij onze zorg blijven verbeteren. Hartelijke groet,

Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Nieuwegein, locatie Gezondheidscentrum De Schans? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.