Indigo in Nieuwegein, locatie Gezondheidscentrum De Schans

GGZ

Zoutkamperschans 1 3432 TZ Nieuwegein
Deze locatie is onderdeel van Indigo

Waardering van Indigo in Nieuwegein, locatie Gezondheidscentrum De Schans - Nieuwegein op 27 oktober 2016

Psychische problemen

Mijn begeleidster A.Spitsbaard is van een uitstekend kaliber.Zij luistert en laat je zijn, zij geeft goede info en feedback.Zij pakt de problematiek uitstekend aan, waardoor ik als patiënt en zij als ondersteunend samen uitstekend in balans komen.Ik ben zeer blij haar te mogen zijn.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Nieuwegein, locatie Gezondheidscentrum De Schans - Nieuwegein

Beste heer/mevrouw,
Dank voor uw openhartige reactie en mooie waardering! Fijn dat u samen met Anoek een goede manier hebt gevonden om uw psychische klachten aan te pakken. We sturen uw reactie naar haar door. Mocht u nog tips hebben ter verbetering van onze zorg, dan horen we dit graag van u. U kunt ons hiervoor bellen: 088 463 44 66 of mailen post@indigoservice.org
Hartelijke groet, Lidwien van der Linden
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Nieuwegein, locatie Gezondheidscentrum De Schans? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.