Waardering van Indigo in Nieuwerkerk aan den IJssel - Nieuwerkerk aan den IJssel op 2 mei 2019

• Angststoornissen

Door de behandelingen heb ik een hoop handvaten gekregen om vervelende situaties in je dagelijks leven op te lossen en toe te passen.De behandelaar is erg recht door zee, waar ikzelf heel erg van hou.Er geen doekjes om heen winden.  Ik vind de behandelaar een echte mens-mens, denkt heel erg met je mee, en voelt ook met je mee.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Nieuwerkerk aan den IJssel - Nieuwerkerk aan den IJssel

Wat fijn te lezen dat u veel baat heeft gehad bij onze behandeling en dat u zich op een prettige manier gesteund heeft gevoeld. Hartelijk dank voor uw reactie, we wensen u alle goeds voor de toekomst toe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Nieuwerkerk aan den IJssel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.