Waardering van Indigo in Nieuwerkerk aan den IJssel - Nieuwerkerk aan den IJssel op 2 augustus 2018

• Depressie

Ik ben onder behandeling geweest van Lizette van Beeck. Voorheen veel psychologen ontmoet en nooit een klik mee gehad. Met Lizette had ik de klik vanaf dag 1 direct. Het voelde meteen goed en vanaf dag 1 was zij direct, openheid, eerlijkheid en oprechtheid. Zij heeft meteen goed uitgelegd hoe de behandeling zal verlopen en wat het beste bij mij past. Ik heb dit mogen ervaren en ik ben onwijs blij dat ik bij haar terecht ben gekomen.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Nieuwerkerk aan den IJssel - Nieuwerkerk aan den IJssel

Hartelijk dank voor uw positieve reactie op Zorgkaart Nederland.
Wat fijn om te lezen dat u zo'n goede klik had met uw behandelaar en dat u zo tevreden bent over de behandeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Nieuwerkerk aan den IJssel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.