Waardering van Indigo in Nieuwerkerk aan den IJssel - Nieuwerkerk aan den IJssel op 2 januari 2018

• Posttraumatische stressstoornissen

Je wordt erg serieus genomen. Als het even niet gaat houden ze rekening met je. Je wordt echt gezien en gehoord. Er word doel matig gewerkt.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Nieuwerkerk aan den IJssel - Nieuwerkerk aan den IJssel

Beste heer/mevrouw,

Erg fijn om te horen dat uw behandeling zo goed aansluit. We zijn blij om dit terug te zien in de waardering. Het is goed om terug te lezen dat je echt gezien en gehoord wordt, daar maakt Indigo zich ook sterk voor! Heeft u nog tips of opmerkingen rondom onze zorg, laat het ons gerust weten. Stuur hiervoor een mail naar post@indigoservice.org. Zo kunnen wij onze zorg blijven verbeten.

Hartelijke groet,
Arne van Buel
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Nieuwerkerk aan den IJssel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.