Waardering van Indigo in Nijmegen, locatie St. Annastraat - Nijmegen op 15 november 2016

8.5
  • Angststoornissen

Bij Indigo Nijmegen wordt ik behandeld door psychologe Tamara Bremer. De gemaakte afspraken worden nagekomen. De behandeling is effectief. Er wordt heel intensief naar mij geluisterd, ik voel me gehoord. Ik kan mevrouw Bremer van harte aanbevelen als psychologe. Zij helpt mij weer op pad in een moeilijke periode in mijn leven.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Nijmegen, locatie St. Annastraat - Nijmegen

geplaatst op 17 november 2016

Beste heer/mevrouw,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen een waardering achter te laten! Daar zijn wij natuurlijk erg blij mee. Heeft u nog tips of opmerkingen rondom onze zorg, laat het ons gerust weten. Stuur hiervoor een mail naar post@indigoservice.org. Zo kunnen wij onze zorg blijven verbeteren. Hartelijke groet, Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Nijmegen, locatie St. Annastraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.