Pro Persona Connect in Nijmegen, locatie Nijmeegsebaan

GGZ

Nijmeegsebaan 61 6525 DX Nijmegen
Deze locatie is onderdeel van Pro Persona, Geestelijke gezondheidszorg

Waardering van Pro Persona Connect in Nijmegen, locatie Nijmeegsebaan - Nijmegen op 9 november 2017

Psychische problemen

Het bleef voor mijn gevoel allemaal oppervlakkig en er werd niet dieper gekeken.

Reactie van/namens GGZ Pro Persona Connect in Nijmegen, locatie Nijmeegsebaan - Nijmegen

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw openhartige reactie en voor uw eerlijke cijfer. Daar zijn wij natuurlijk erg blij mee. Jammer dat u de behandeling als oppervlakkig heeft ervaren. Wij zijn altijd op zoek naar hoe wij onder behandeling kunnen verbeteren. Dus heeft u nog tips of opmerkingen rondom onze zorg, laat het ons weten! Stuur hiervoor een mail naar post@indigoservice.org. Zo kunnen wij uw ervaring gebruiken om onze zorg blijven verbeteren.

Hartelijke groet,
Arne van Buel
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona Connect in Nijmegen, locatie Nijmeegsebaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.