Waardering van Indigo in Nijmegen, locatie St. Annastraat - Nijmegen op 2 november 2018

9.3

Ik was onder behandeling om beter mijn grenzen te kunnen aangeven en omdat ik hierin behoorlijk vast liep. Piekeren, vermoeidheid en ik had het gevoel dat ik het leven niet meer goed aankon. Door de gesprekken met Joris heb ik veel geleerd, hoe kijk je tegen de dingen aan en kloppen je gedachten wel? Door duidelijke en eerlijke feedback realiseerde ik mij ook dat het ook veel oefenen is. Situaties die ik moeilijk vind, samen analyseren en anders aanpakken. Immers ik zal zelf moeten veranderen want als ik altijd blijf doen zoals ik deed, blijf ik vastlopen. Ik ben er nog niet maar ik heb wel geleerd  hoe ik moeilijke situaties anders kan aanpakken, waardoor ik meer zelfvertrouwen krijg en mij beter ben gaan voelen over mijzelf. Om zo mijn grenzen beter te kunnen aangeven en het cirkeltje te doorbreken! Dank daarvoor.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Nijmegen, locatie St. Annastraat - Nijmegen

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie en uitgebreide waardering! We sturen uw reactie door naar Joris. Mocht u nog opmerkingen of tips hebben ten behoeve van onze zorgverlening, dan horen we dit graag van u. U kunt ons hiervoor mailen: post@indigoservice.org of bellen: 088 463 44 66. Op deze manier kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.

Hartelijke groet,

Ernst de Jong
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Nijmegen, locatie St. Annastraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.