Waardering van Indigo in Nijmegen, locatie St. Annastraat - Nijmegen op 2 november 2018

8.8
  • Angststoornissen

In januari gestart met therapie bij Indigo door stemmingsproblematiek en angst. Dit kon in de basis GGZ of specialistisch, allemaal goed uitgelegd. Voor mij werd het de basis om meer te gaan vertrouwen op mijzelf en dit is een goede keus geweest! Ik was echt in paniek en wist niet waar te beginnen. Vertrouwen opgebouwd met de psycholoog en samen hard gewerkt aan de doelen die ik had. De belangrijkste doelen voor mij zijn behaald en ik weet nu zelf om te gaan met emoties, te accepteren, te onderzoeken, er laten zijn en er weer uit komen. Super fijn dat ik weer terug bij mijzelf ben gekomen en veel positiever naar de toekomst kijk! Ik weet dat ik terug kan mocht dat nodig zijn. Ik ben zeer tevreden.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Nijmegen, locatie St. Annastraat - Nijmegen

Beste heer/mevrouw,

Dank voor uw positieve waardering! Daar zijn wij natuurlijk erg blij mee. Heeft u nog tips of opmerkingen rondom onze zorg, laat het ons gerust weten. Stuur hiervoor een mail naar post@indigoservice.org. Zo kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.

Hartelijke groet,

Ernst de Jong
Indigo Service Organisatie
www.indigo.n

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Nijmegen, locatie St. Annastraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.