Waardering van Indigo in Rotterdam, locatie Carnissesingel - Rotterdam op 19 augustus 2013

8.5

Psycholoog Dirk Loekemeijer heeft mij behandeld voor Burn-Out, Hij bood een luisterend oor, gaf duidelijk inzicht in het gedrag van mij als burn-out patiënt en gaf praktische tips/opdrachten. Door deze opdrachten ben ik op een andere manier naar mezelf en mijn leven gaan kijken. En ik heb geleerd dit toe te passen in mijn 'nieuwe' leven. De sessies heb ik als heel prettig en leerzaam ervaren.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Rotterdam, locatie Carnissesingel - Rotterdam

Beste heer/mevrouw,

Dank voor uw positieve waardering! Daar zijn wij natuurlijk erg blij mee. Heeft u nog tips of opmerkingen rondom onze zorg, laat het ons gerust weten. Stuur hiervoor een mail naar post@indigoservice.org. Zo kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.

Hartelijke groet,
Arne van Buel
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Rotterdam, locatie Carnissesingel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.