Waardering van Indigo in Rotterdam, locatie Centrum - Rotterdam op 24 januari 2018

8.8

Laagdrempelige zorginstelling met goede organisatie, afspraken startten en eindigden altijd op de afgesproken tijd. Er was voldoende ruimte voor mijn eigen inbreng in de therapie sessies, maar de behandelaar bleef ook gefocust op de hoofdklacht.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Rotterdam, locatie Centrum - Rotterdam

Beste heer/mevrouw,

Dank voor uw positieve waardering! Daar zijn wij natuurlijk erg blij mee. Wat goed om te horen dat er voldoende ruimte is voor uw eigen inbreng, dat werkt alleen maar positief op de behandeling! Heeft u nog tips of opmerkingen rondom onze zorg, laat het ons gerust weten. Stuur hiervoor een mail naar post@indigoservice.org. Zo kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.

Hartelijke groet,
Arne van Buel
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Rotterdam, locatie Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.