Waardering van Indigo in Schiedam, locatie Nieuwland - Schiedam op 26 juni 2019

9.3
  • Psychische problemen

Als mevrouw Olga Kuipers mijn behandelaar er niet voor mij was geweest had ik niet zo ver kunnen komen als ik nu bereikt heb. Ik had  extreem veel psychische en lichamelijk klachten en zij heeft extra tijd voor mij uit getrokken om alles te analyseren, toen werd het mij pas duidelijk en konden we eraan gaan werken. Voor de verschillende klachten kreeg ik passende hulpverleners en hebben we aan de klachten gewerkt. Ik kan nu met trots zeggen dat ik PTTS vrij ben, rechtop kan lopen, steviger op mijn benen sta, weerbaarder ben, beter in communicatie, zit lekker in mijn vel, ben uit mijn isolation heb passende netwerk en contacten kunnen leggen en nog veel meer goeds. Toen Olga mij in behandeling had was ik niet instaat om te praten, ik kon alleen huilen en als ik praatte dan praatte ik heel veel met veel herhaling, daar hebben we veel structuur in gebracht en de doelen eruit gehaald en passende hulpverlening voor gevonden. Ik ben met al blij met de beste behandelaar Mevrouw Olga Kuipers bij Indigo Schiedam. Mijn complimenten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Schiedam, locatie Nieuwland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.