Waardering van Indigo in Tiel, locatie Eerstelijns Centrum Tiel - Tiel op 22 februari 2017

Ik ben behandeld door Herman de Hoogh op locatie Tiel. Dit is een meneer die naar je luisterd, geen oordelen trekt, je in alle fronten wilt helpen en je een fijn en vertrouwd gevoel geeft. Het voelt niet alsof je met een strenge psycholoog praat, maar eerder met een wijze vriend met heel veel kennis. Deze man heeft mij geholpen met PTSS en raad ik zeker aan! Ik ben onwijs blij met zijn hulp die hij, mij heeft gegeven!

Reactie van/namens GGZ Indigo in Tiel, locatie Eerstelijns Centrum Tiel - Tiel

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw mooie waardering. Een tien! We sturen uw reactie door naar de heer de Hoogh. Mocht u nog opmerkingen of tips hebben ten behoeve van onze zorgverlening, dan horen we dit graag van u. U kunt ons hiervoor mailen: post@indigoservice.org of bellen: 088 463 44 66. Op deze manier kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.
Hartelijke groet,
Sarah Prins
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Tiel, locatie Eerstelijns Centrum Tiel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.