Pro Persona Connect in Tiel, locatie Eerstelijns Centrum Tiel

GGZ

Dodewaardlaan 5-11 4006 EA Tiel
Deze locatie is onderdeel van Pro Persona, Geestelijke gezondheidszorg

Waardering van Pro Persona Connect in Tiel, locatie Eerstelijns Centrum Tiel - Tiel op 22 maart 2016

Psychische problemen

In het begin dacht ik even dat ik van het kastje naar de muur werd gestuurd, maar niets was minder waar. Ik heb mezelf volledig open gesteld naar mijn behandelaar. Hij luisterde goed naar mijn verhaal en analyseerde mijn problemen. Ik voelde mezelf ten allen tijden begrepen. Ik kreeg genoeg de tijd om over mezelf na te denken en kreeg voldoende handvaten om mijn problemen aan te pakken.  Wat ik het belangrijkste vind aan de gesprekken is dat er vertrouwen was tussen mij en de behandelaar.

Reactie van/namens GGZ Pro Persona Connect in Tiel, locatie Eerstelijns Centrum Tiel - Tiel

Beste heer/mevrouw,
Dank voor uw openhartige reactie en mooie waardering! Fijn dat u samen met uw behandelaar een goede manier hebt gevonden om uw psychische klachten aan te pakken. Mocht u nog tips hebben ter verbetering van onze zorg, dan horen we dit graag van u. U kunt ons hiervoor bellen: 088 463 44 66 of mailen post@indigoservice.org
Hartelijke groet, Lidwien van der Linden
Indigo Service Organisatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona Connect in Tiel, locatie Eerstelijns Centrum Tiel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.