Pro Persona Connect in Tiel, locatie Siependaallaan

GGZ

Siependaallaan 3 4003 LE Tiel
Deze locatie is onderdeel van Pro Persona, Geestelijke gezondheidszorg

Waardering van Pro Persona Connect in Tiel, locatie Siependaallaan - Tiel op 25 juli 2017

Ik ben behandeld door Martje Nillezen; een jonge, lieve, aandachtige psycholoog. Het voelde helemaal niet alsof ik op gesprek ging bij een psycholoog. Ze was meer iemand met wie ik mijn leven doornam en mijn gevoelens kon delen. Ik was altijd erg op mijn gemak hierdoor en kon mijn gevoelens goed uiten. Net het laatste gesprek gehad en we hebben mijn vooruitgang bekeken. Was fijn om te zien dat ik in het afgelopen jaar die vooruitgang heb geboekt en doelen heb kunnen bereiken. Bedankt, Martje!

Reactie van/namens GGZ Pro Persona Connect in Tiel, locatie Siependaallaan - Tiel

Beste heer/mevrouw,
Dank voor uw openhartige reactie en mooie waardering! Fijn dat u samen met mevrouw Nillezen een goede manier hebt gevonden om uw psychische klachten aan te pakken. We sturen uw reactie naar haar door.
Mocht u nog tips hebben ter verbetering van onze zorg, dan horen we dit graag van u. U kunt ons hiervoor bellen: 088 463 44 66 of mailen post@indigoservice.org
Hartelijke groet,
Sarah Prins
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro Persona Connect in Tiel, locatie Siependaallaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.