Waardering van Indigo in Tiel, locatie Siependaallaan - Tiel op 11 augustus 2015

8.8
  • Depressie

Ik ben in april doorverwezen naar Indigo,een hele stap en eng maar is het zeker waard geweest. Mijn behandelaar Maartje van Sonsbeek voelde mij goed aan en was heel duidelijk. Ze heeft me veel inzicht gegeven en goede handvaten gegeven waar ik mee aan de slag kon. Wel zelf er hard aan werken maar door de inzichten van Maartje heeft het me weer sterker gemaakt. Bedankt Maartje van Sonsbeek!

Reactie van/namens GGZ Indigo in Tiel, locatie Siependaallaan - Tiel

Beste heer/mevrouw,

Dank voor uw positieve beoordeling! Daar zijn we natuurlijk hartstikke blij mee! We sturen uw review door naar uw behandelaar Maartje van Sonsbeek. Mocht u nog opmerkingen of tips hebben, door horen we dit graag. Op deze manier kunnen we onze zorg blijven verbeteren.

Hartelijke groet,

Lidwien van der Linden
Indigo
lidwien@indigoservice.org

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Tiel, locatie Siependaallaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.