Waardering van Indigo in Tilburg - Tilburg op 24 november 2018

9.7

Ik ben via de huisarts doorverwezen en mocht zelf kiezen waar ik naartoe zou gaan. Andere recensies hebben me overtuigd van Indigo en ik ben sta helemaal achter die keuze. Je krijgt veel inspraak in je behandeling en er word constant gecheckt hoe je het zelf vind gaan. Afspraken maken gaat gemakkelijk omdat er veel vooruit gepland kan worden.Daarnaast heb ik met de behandeling bij indigo grote stappen gezet, iets wat me bij de vorige psychologen niet lukte in deze mate. Mijn psycholoog wist echt tot de kern te komen en bood me een luisterend oor.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Tilburg - Tilburg

Beste heer/mevrouw,

Dank voor uw positieve waardering! Daar zijn wij natuurlijk erg blij mee. Heeft u nog tips of opmerkingen rondom onze zorg, laat het ons gerust weten. Stuur hiervoor een mail naar post@indigoservice.org. Zo kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.

Hartelijke groet,

Ernst de Jong
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Tilburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.