Waardering van Indigo in Tilburg - Tilburg op 26 november 2018

9.7

Ik ben via de huisarts doorverwezen en mocht zelf kiezen waar ik naartoe zou gaan. Andere recensies hebben me overtuigd van Indigo en ik ben sta helemaal achter die keuze. Je krijgt veel inspraak in je behandeling en er word constant gecheckt hoe je het zelf vind gaan. Afspraken maken gaat gemakkelijk omdat er veel vooruit gepland kan worden.Daarnaast heb ik met de behandeling bij indigo grote stappen gezet, iets wat me bij de vorige psychologen niet lukte in deze mate. Mijn psycholoog wist echt tot de kern te komen en bood me een luisterend oor.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Tilburg - Tilburg

geplaatst op 7 januari 2019

Beste heer/mevrouw,

Dank voor uw positieve waardering! Daar zijn wij natuurlijk erg blij mee. Heeft u nog tips of opmerkingen rondom onze zorg, laat het ons gerust weten. Stuur hiervoor een mail naar post@indigoservice.org. Zo kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.

Hartelijke groet,

Ernst de Jong
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u of werkt u voor Indigo in Tilburg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.