Indigo in Utrecht, locatie Kaap Hoorndreef

GGZ

Kaap Hoorndreef 26 3563 AT Utrecht
Deze locatie is onderdeel van Indigo

Waardering van Indigo in Utrecht, locatie Kaap Hoorndreef - Utrecht op 10 maart 2020

Depressie

Behandeling Voluit leven (vaste methodiek): uitgebreide, duidelijke (en bewezen!) methode die veel inzicht en handvatten geeft. Goede training, ervaren begeleiders. Ik had zelf graag wat meer tijd gehad voor het (persoonlijk) bespreken en laten inwerken van de materie; voor deelnemers met minder heftige problematiek is het misschien wel voldoende. Gelukkig is er na de behandeling nog nazorg.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Utrecht, locatie Kaap Hoorndreef - Utrecht

Beste meneer/mevrouw,
Dank voor uw positieve waardering. Daar zijn wij erg blij mee. Heeft u nog tips of opmerkingen rondom onze zorg, laat het ons gerust weten. Stuur hiervoor een mail naar postIndigoMNL@indigo.nl Zo kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Indigo Midden-Nederland
www.indigo.nl/mnl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Utrecht, locatie Kaap Hoorndreef? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.