Waardering van Indigo in Utrecht, locatie Kaap Hoorndreef - Utrecht op 15 november 2019

• Angststoornissen

Ik heb bij Indigo EMDR en ACT traject gedaan. Beiden heb ik zeer prettig ervaren door dat ik mij gezien en gehoord voelde. Ik heb goed advies meegekregen waar ik ook daadwerkelijk wat mee kon. De sfeer binnen Indigo is veilig en de communicatie verloopt goed. Ze denken graag mee. Helaas zijn er wel wachtlijsten maar niet zo heel lang á 6 weken. En je kan tussendoor altijd iemand spreken in geval van crisis.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Utrecht, locatie Kaap Hoorndreef - Utrecht

Beste meneer/mevrouw,
Dank voor uw positieve waardering. Daar zijn wij erg blij mee. Heeft u nog tips of opmerkingen rondom onze zorg, laat het ons gerust weten. Stuur hiervoor een mail naar postIndigoMNL@indigo.nl Zo kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Indigo Midden-Nederland
www.indigo.nl/mnl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Utrecht, locatie Kaap Hoorndreef? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.