Waardering van Indigo in Utrecht, locatie Kaap Hoorndreef - Utrecht op 16 april 2019

• Angststoornissen

Ik heb de groepstherapie acceptance and commitment gevolgd. Ik ben al ruim 10 jaar lang bezig met mijn angststoornis en ik heb het gevoel na deze therapie dat ik zoveel meer handvatten heb in mijn leven. Ik wil de therapeuten ontzettend bedanken! Hele fijne mensen, die ruim de tijd nemen en kritisch kunnen kijken naar wat iemand zegt en denkt. Ik vond het mooi dat zij alles ook op zichzelf toepassen in hun eigen leven, zo krijg ik het gevoel dat het ook daadwerkelijk ergens op slaat.

Reactie van/namens GGZ Indigo in Utrecht, locatie Kaap Hoorndreef - Utrecht

geplaatst op 13 mei 2019

Beste heer/mevrouw,

Dank voor uw positieve waardering! Daar zijn wij natuurlijk erg blij mee. Heeft u nog tips of opmerkingen rondom onze zorg, laat het ons gerust weten. Stuur hiervoor een mail naar post@indigoservice.org. Zo kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.

Hartelijke groet,

Ernst de Jong
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Indigo in Utrecht, locatie Kaap Hoorndreef? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.